środa, 25 listopada 2009

Moje nowe CT i ...Christmas Wishes by Mamrotka Designs.

Ach jak ja lubię ten świąteczny nastrój...
w sklepach powoli pojawiają się świąteczne dekoracje,
gdzieniegdzie świecą lampki w oknach,
powoli pachnie cynamonem...
W digi świecie juz od jakiegoś czasu króluja świąteczne zestawy.
Tym razem przedstawiam taki swiąteczny zestaw z mojego nowego CT.
Christmas Wishes by Mamrotka Designs.

 
 
Do zakupienia w digidesignresort
Moje prace:
 
credits:Christmas wishes by Mamrotka Designs,
foto deviantArt.




credits:Christmas Wishes by Mamrotka Designs,
foto moje. 

A na blogu u Mamrotki czeka na Was freebie:
 


A teraz coś z innej bajki ...
jest to bajka o księżniczkach,magii w kolorze rózu...
Girl by Mamrotka Designs.
 

 
 
Do zakupienia w scrapbird 

Moje prace:


credits:Girl by Mamrotka Designs,foto DeviantArt ,
Wa by Tinette.

 

credits:Girl by Mamrotka Designs,foto moje,
Wa by Jolanta. 

 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz